Начало ПРОМОЦИИ Новини Общи условия Доставки и срокове GSM Сервиз Как да поръчаме? Приятели Контакти

Връщане на стока

Мога ли да върна продукт, ако не ми става или се разминава с очакванията ми?

Да, ако желаеш да върнеш продукт, можеш да го направиш в 7-дневен срок след получаване на продукта. Връщането се осъществява с предварително известие от твоя страна по имейл, като прибавиш номера на поръчката и изложиш причината. Като отговор ще получиш имейл с адреса, на който трябва да бъде върнат продукта, както и необходимите инструкции. Артикулът следва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (прозрачен плик и т.н.), да е със запазен добър търговски вид (стоката трябва да НЕ е: скъсана, надраскана, носена, прана, гладена) Моля, имайте предвид, че LCD дислеи, тъчскрийнове и стъкла с отстранена производствена предпазна лепенка не подлежат на връщане или замяна! След инспекция на състоянието на продукта, неговата стойност (без стойността на доставката) ще ти бъде изплатена с пощенски паричен превод през Еконт Експрес.


Как да изпратя продукта обратно?

Продуктът следва да бъде изпратен обратно до нас чрез куриерска услуга (без наложен платеж), която позволява проследяване на пратките. Разходите по връщането на продукта са за ваша сметка.

Артикулът трябва да бъде върнат в състоянието, в което е получен: с прикачени етикети и в оригиналната опаковка (прозрачен плик, кутия и т.н.) да е със запазен добър търговски вид (стоката трябва да НЕ е: скъсана, надраскана, носена, прана, гладена). Моля, имайте предвид, че LCD дислеи, тъчскрийнове и стъкла с отстранена производствена предпазна лепенка не подлежат на връщане или замяна! Не бива да бъде нарушавана целостта и външния търговски вид на опаковката/кутията на продукта (оригиналната опаковка/кутия трябва да бъде опакована или поставена в друг вид опаковка/кутия-хартия, торбичка и т.н. и върху тази опаковка/кутия да бъдат поставяни стикерите на съответната куриерска фирма).


Какво става, ако съм получил/а грешен или дефектен продукт?

Всички продукти се проверяват преди да бъдат изпратени към клиентите ни, но ако е получен дефектен или грешен продукт, то трябва да бъдем уведомени с имейл. Необходимо е в имейла да бъде приложен номера на поръчката, както и изложен проблема или да бъде предявена рекламация при установени основателни несъответствия в рамките на сроковете и условията, предвидени в ЗЗП и в общите условия за гаранция.

След получаване на известието, информираме клиента за адреса, на който следва да върне продукта (с куриер „Спиди“, „Рапидо” или „Еконт Експрес”) за наша сметка и без наложен платеж. След проверка на продукта в офиса ни, клиентът може да получи замяна (ако има наличност от този продукт), която е за наша сметка или да му бъде възстановена стойността на продукта заедно с първоначалната доставка.


Как и кога ще си получа парите обратно след като съм върнал/а продукта?

Сумата се възстановява с пощенски паричен превод през Еконт Експрес.

При пощенски паричен превод през Еконт Експрес, сумата се възстановява в рамките на 5 до 10 дни работни след получаването на продукта в офиса ни. Сумата може да се получи от удобен за клиента офис на Еконт Експрес, като желаният от клиента офис трябва да бъде предварително посочен още при връщането на продукта към нас.

 

Telefona.bg
Всички права запазени © 2011 - 2017
УЕБ ДИЗАЙН: web.etko.info